USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Oletko ensimmäistä kertaa vuokraamassa pöytää tai kaipaatko lisätietoa palveluistamme? 

1. Voinko jakaa myyntipöydän ystäväni kanssa?

  • Kyllä, voit jakaa myyntipöydän kaverisi kanssa! Tämä mahdollistaa kustannusten jakamisen ja monipuolisemman tuotevalikoiman tarjoamisen asiakkaille.

    Kaveripöydän varaaminen tapahtuu seuraavasti:

    1. Varaus: Yksi henkilö tekee varauksen kirpputorin varausjärjestelmän kautta ja ilmoittaa varauksen yhteydessä, että kyseessä on kaveripöytä.

    2. Myyjien tiedot: Molempien myyjien tiedot kirjataan järjestelmään, jotta myynnit voidaan kohdistaa oikeille henkilöille.

    3. Hintalaput: Jokainen myyjä saa omat hintalappunsa, joissa on yksilöllinen myyjänumero. Näin varmistetaan, että myynnit kirjautuvat oikealle myyjälle.

    4. Myynnin seuranta: Molemmat myyjät voivat seurata omia myyntejään reaaliajassa Kirppari-Kalle -sovelluksen kautta.

2. Voinko käyttää samoja hintalappuja, jos varaan saman pöydän uudelleen myöhemmin?

  • Kyllä, voit käyttää samoja hintalappuja, jos varaat saman pöydän uudelleen. Yhdessä arkissa on 30 hintalapputarraa - Lisähintalappuarkit 0.50€/kpl.

3. Mitkä tuotteet ovat kiellettyjä myynnissä?

    West Kirppiksellä turvallisuus ja eettisyys ovat etusijalla. Seuraavia tuotteita ei saa tuoda myyntiin: 

  • Rikkinäiset ja likaiset vaatteet – myyntiin hyväksytään vain ehjiä ja puhtaita vaatteita, jotka ovat käyttökelpoisia.
  • Aseet ja teräaseet – esimerkiksi veitset, aseet ja muut vaaralliset esineet.
  • Alkoholi- ja tupakkatuotteet – kaikenlainen päihteiden myynti on kielletty.
  • Lääkkeet ja ravintolisät – tuotteet, jotka voivat aiheuttaa terveydellisiä riskejä tai vaativat virallista valvontaa.
  • Isot tuotteet (esim. polkupyörät, renkaat) – näiden myynti tulee sopia henkilökunnan kanssa erikseen.
  • Piraattituotteet ja väärennetyt tavaramerkit, joilla rikotaan tekijänoikeuksia tai tavaramerkkilakeja.
  • Eettisesti kielletyt tuotteet, kuten turkikset tai uhanalaisista lajeista valmistetut tuotteet.
  • Turvallisuutta vaarantavat tuotteet tai tuotteet, jotka vaativat tarkkaa sertifiointia (esim. sähkölaitteet, lasten turvavälineet).

Mikäli olet epävarma, henkilökuntamme auttaa mielellään!

4. Miten ja milloin saan tiedon myynneistäni?

  • Kirppari-Kalle -sovellus tarjoaa reaaliaikaisen seurannan, josta näet myyntituottosi milloin tahansa.

5. Miten ja milloin tuotteet tulee tuoda paikalle?

  • Itsepalvelumyynnissä voit tuoda tavarasi myyntijaksoa edeltävänä iltana klo 18 alkaen. Avainpalvelussa tuotteet tulisi tuoda 4 päivää ennen myyntijakson alkamispäivää, jotta henkilökuntamme ehtii hinnoitella ja järjestää ne valmiiksi. 
  • Olethan ajoissa noutotilauksen kanssa. Tämä onnistuu ottamalla yhteyttä suoraan myymälämme henkilökuntaan, jotta voimme varmistaa, että tilaus hoituu sujuvasti ja ajallaan.

6. Voinko käyttää omia hintalappuja?

Valitettavasti et voi käyttää omia hintalappuja. Hyväksymme ainoastaan myymälästä tulostettuja ja noudettuja hintalappuarkkeja, jotta hinnoittelu on yhdenmukaista ja selkeää kaikille asiakkaille. 

7. Saanko rahani heti myyntijakson päätyttyä?

Myyntituotot tilitetään kahdesti viikossa, tiistaisin ja torstaisin. Jos tilityspäivä osuu pyhäpäivälle, maksu suoritetaan seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Ensisijainen tilitystapa on tilisiirto

8. Entä jos tuotteeni varastetaan tai vahingoittuvat?

Myyjä vastaa itse omalla vastuullaan myyntituotteistaan mahdollisen varkauden tai vahingoittumisen varalta.
Myymälässämme on kuitenkin uusi kameravalvontajärjestelmä, joka lisää turvallisuutta ja auttaa ennaltaehkäisemään tällaisia tilanteita.
Yhteen myyntipöytään kuuluu kaksi varashälytintä. Lisähälyttimet 0,80 €/kpl. Lisäksi meillä on lukollinen vitriini arvoesineille.

9. Miten toimin, jos haluan jatkaa vuokra-aikaa?

Pöytävuokran jatkaminen Kirppari-Kalle-järjestelmässä onnistuu helposti seuraavasti:

  1. Kirjaudu sisään Kirppari-Kalle-tilillesi käyttäen käyttäjänimeäsi ja salasanaasi.

  2. Siirry varauksiisi valitsemalla "Omat varaukset" tai vastaava valikko.

  3. Valitse jatkettava varaus ja etsi kyseinen pöytävaraus listasta.

  4. Paina "Jatka varausta" tai vastaavaa painiketta varauksen yhteydessä.

  5. Valitse uusi ajanjakso ja vahvista jatko.

Huomioithan, että varauksen jatkaminen edellyttää pöydän saatavuutta haluamallesi ajanjaksolle. Jos pöytä on varattu toiselle asiakkaalle, jatkaminen ei välttämättä ole mahdollista. Lisätietoja saat Kirppari-Kallen asiakaspalvelusta tai suoraan kirpputorin henkilökunnalta.

10. Onko kirpputorilla kamera- tai valvontajärjestelmää?

Kyllä, kirpputorillamme on käytössä aivan uusi kamera- ja hälytinjärjestelmä, joka parantaa turvallisuutta ja auttaa ennaltaehkäisemään varkauksia.


Jos jokin vielä mietityttää, lähetä meille kysymyksesi – autamme mielellämme!